| Hej Först vill vi i Crew tacka alla som firade nationaldagen med oss på Taxinge Slott. Totalt hade vi 63 Mustanger som stod på gräsmattan upp mot slottet. Riktigt mäktigt! |
|
| Det har blivit en tradition att vi åker till Trosa torsdagen innan midsommar. |
|
| Helgen efter midsommar så tänker vi gå upp innan tuppen och hänga i Stockholm. |
|
Med Mustangliga Hälsningar |
|